like the same, just a bit more fighter in me.

heeäääjj!

Slutade just en pvp match på Pirates online, askul :D
Nu har jag bäddat sängen, ska ner och duscha på 3 sekunder, har haft fotografering idag på skolan, såg säkert helt cepe ut, brukar ju göra det, fotografen var skitkonstigt också, jag skulle varit bättre ;)

Har städat rummet, och fixat lite.. måste nog städa det igen.. HAHA!
Aldrig i hela mitt liv tack.

Har gympa imorgon, jag har ont i halsen so i don't know..
Hört att man kan typ dö av om man tränar och har ont i halsen.
Bara att skolan förstör hela livet för mig och byter klasser på gympan?
Hur dumma i huvet är dom?
För och tjäna pengar, (vad jag har hört) dom tänker ju inte på elevernas bästa iallafall!


Bitchyface med stor näsa och en grej som det står Captain på, passar verkligen till mig!

Dagbok/vardag | |
Upp