We only live once,so follow your dreams and never say never!

Okej jag är helt utdöd 1,2,3 reasons WHY. 
1 - Jag hittade en biebertröja idag... och dom var för 4 åringar.. HALLÅ.. jag vill också ha en.. får köpa en till Amandis istället.. :D
2 - Jorden går under om en vecka, något jag faktist tror på, jag&emelia har diskuterat det här miljoner gånger, jorden har lixom bråkat? (stormar, översvämningar) och allt detdär.. och nyss var det Katla som var påväg att få utbrott eller..? jaja, vi får se hur det blir..
3 - Jag ville skriva 1 2 och 3.. så jag bara gjorde det.

Jag kommer inte få någon Julafton, därför "för" firar jag med och lyssna på en dum skiva med JulLåtar,.. Sadface ala elin.
Kom precis hem från Linköping, köpte en ny jacka och lite mer. 
Så nu längtar jag bara på skolan "jippie..."
Åhhh..
Ska ut och gå med mammis nu.. cyaaa..
Bieber's nya låt som jag vill höra just nu.. 1 DAY LEFT.
UnderTheMistleToe.. ♥
Och alla covers osv osv osv :)
Dagbok/vardag | |
Upp