Papillon... of-course aka bieber

ciaaoo again!

jag kom på att jag vill ha en liten hundbebis som kan stärka mitt självförtroende..♥
Eftersom jag vet att djur är sjukt duktiga på det.. åhhh... dom får en och må bra också på många vis..
Åh typ ha den som en liten kärlek som alltid finns där när man kommer hem från skolan och viftar på svansen..
Ååååhh.. men efter mina föräldrar är så himla.. okänsliga och försår sig inte på mig.. så kommer jag aldrig få en hund.. eller "köpa" en hund.
Yes, jag är en djurälskare, men jag hatar spindlar.. 
Anledningen till varför jag inte spenderar var 5 minut med min lilla Aladdin är för att hans lilla lekstuga därute är fylld med spindlar och alla andra 100 kryp som är där ute... 
Jag är livrädd för spindlar och "andra kryp" det förstår inte min kära familj.
Men jag skulle älska och köra lite agility med en hund, sitta och gosa en fredaskväll och jobbiga kvällar, gå ut på en promenad när det är mörkt helst, vore sjukt mysigt ♥
+ att man får ut och röra på sig bra mycket mer..
Eh.. jag vill antingen ha en Papillon eller Shetland Sheepdog..
(kul & ge namn.. typ bieber eller något.. skojar ;) )
Bild:http://www.allsmalldogbreeds.com
Babbel | |
Upp