pearl harbor

yoo!
Såg precis klart på Pearl Harbor (sett den 1 gång innan), så jäkla bra, finns ingen bättre...
Ligger på samma nivå som Titanic och PiratesOfTheCaribbean filmerna.. ♥
Eftersom jag är såhäääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääär duktig på och leva mig in i filmer.. så är jag beroende av filmer som hänt på riktigt/levt på riktigt. Och that's my SWAG. Skulle vi alla vara lika dana skulle livet bli SÅÅÅ otroligt tråkigt.
I detta fall så blev Pearl Harbor attackerade av Japaner... och förstörde USS Arizona.. r.i.p (en båt...den ståtligaste, bästa båten flottan hade) ja, den japanen som sköt in en torped i Arizona måste vara skapligt stolt. Om han nu lever.. whatever.
Helst innan Arizona går sönder vill jag åka till Pearl Harbor och kolla på båten, hihi, eftersom allt blev attackerat i en hamn också så står fortfarande båten upp. 
Ni får söka på google.. orkar inte förklaraaaaaaa.. har säkert redan gjort det innan också?...
Men filmen äger, jag dör av den och Queen Mary 1 är med i den också, vilket gör allt såå mycket bättre... /ocksåenbåt/ WHATEVER..
Allt hände under anda världskriget också..
Andra Världskriget | |
#1 - - Pontus:

Tjena, grymt cool blogg, idag är det 70 år sedan Pearl Harbor, inte så ofta man ser en tjej med såna här intressen. Det du skrev om Estonia är sjukt intressant med! :D

Upp