dansk mark & världsbäst storm.

Shobree..
Kom precis hem från danmark, varit där med emelias familj & miiin.
Har haft det skitgött! 
Säkert lagt på mig några kilo.. tagga träning nu framöver.
Som sagt, jag har haft det asbra, sluppit skolan i några dag...
Och det har blåst skapligt mycket. (no joking) 
Det har verkligen dragit i väggarna när man skulle sova.. finns ju nudå en förklaring till det.
STORM ♥
Jag har inte direkt fattat att det skulle bli det, men tror vi hade ganska tur med att hinna över bron till svergie.. den är avstängd nu. 
MEN skulle inte varit helt fel med att stanna kvar ;)
Ska bara säga att jag har fått damp 2 gånger i bilen av att bilen verkligen BLÅST åt sidan.
I det förra inlägget är ett exempel.. hihi., 
Jag älskar naturkatastrofer.. ibland.
Jag ber verkligen till gud om att stormen håller i sig tills imorgon. Då man inte behöver gå till skolan.. Jag kämpar mig iallafall inte till skolan om det blåser..
SÅ hoppas jag verkligen på strömavbrott, det är verkligen en höjdpunkt alltså!! Tända ljus är ett av de jag älskar mer en något annat.
Mitt rum ser verkligen skit ut.. så slänger iväg datorn och städar.
Kommer med bilder sen från danmark och allting.
Seeyou.
Dagbok/vardag | |
Upp