MÅSTE SKRIVA AV MIG JOHOO!

jag vet inte hur man hanterar ilska, but i'll try!

jag är arg, ni kanske ser det, jag vill bara skrivaaaa av mig :D
:(

ELIN GOES ARG OCH VILL DELA MED SINA KÄNNSLOR :(

domdär kompisarna jag skrev,. jag saknar dom..

okej, jag är sur som fan så jag passar på nu!

JAG är inte helt perfekt, NEJ. ¨är jag mobbad? jaa tror fan det!
tydligen har man ju inte dendär perfekta smala kroppen, och det SNYGGASTE FEJJAT!
Men förihelajävlafriden, tänk på personligheten?
Jag har kompisar, (OBS HADDE!!! HADDE"!!!!!) och dom va mina bästisar forever lixom, men sen när di börja allé så slutade dom va med mig, fint va?
så jävla trevligt så att det inte är sant, kanske jag är liiiite för omogen för detdär?
NEJ.

Dom typ bara sket i mig sen, jag blev vell omogen, DOM HITTADE VELL ANDRA KOMPISAR GISSAR JAG PÅ?
DE KOMPISAR SOM KANSKE ÄR HEEEELT DUMMA I HUVET? HAHAH omg, vad gör jag? :)

haha, o sen alla idioter som går i skolan i korridoren, så ska dom bara fram o pufffffar?
alltså så jävla omoget så att det inte är sant! HELT JÄVLA OTROLIGT!?
Maaah haha, jag garvar dom ä fula och dumma, mjaaa! jag är tillomed snällare, haha.. jag framstår som dummihuvet nu, men jag är arg och mååste skriva av mig, annars explooderar jag jag lovar!


JAG HATAR SKOLAN.. både o komma dit o hem? jag förfan bor i andra änden av åtvid? Vänta lite JAG BOR INTE I ÅTVID, jag bor utanför, LÅNGT UTANFÖR.... :(
Men som tur har man ju några hursnälla som helst som kan skjutsa mig!!! :) det uppskattas jag lovar!!!

jag vill bara skriva av mig, hahah asorry seriöst, hahahahahahahah"!!!!!!

så vill jag ha en hund nu.. jag vill skrika i en kudde nu för att jag iinte orkar plugga längre..

det är så kul i skolan när lärarna säger att man är världens  sämsta klass också, haha och sen skriker förfan håll käften osv, men det är bara på skojj, men tänk om nån tar en allvarligt höööhöööö..


OCH SEN SÅ FÅR JAG INTE BYTA TILL SVENSKA ENGELSKA HELLER FÖR ATT JAG INTE HAR PROBLEM MED DET.
Asså äckliga lärare, hahah nej ursäkta mig..
Men jag vill inte lära mig tyska, bara att tyskaläraren ger mig bitchblickar som en jävla katt, fy fan!

den som rör mig nu skär jag huvet av!



sen typ stör jag mig på allt, haha, lixom i skolan, vi ska hålla på med mytologi i skolan? och vem fan bryr sig om den tiden? det är bara myterier? OCH TITANIC DÅ???
jag vet att ingen alls bryr sig om det, men det är ju mer intressantare en nordisk mytologi vafan..

och sen vet dom ju iallafall när titanic sjönk -.- 1912. <3
inte 400 talet dom vet ju inte ens exakt när, nae, jag är så less på allt just nu så det inte är sant, ahahha


 
MAN KAN INTE ALLTID VARA GLAD OCH TREVLIG.. :(


håller någon med?
Babbel | |
#1 - - erica:

jag tycker om dej för den du är , ingen annan . Vi måste ta tag i de här nu ... börja va mer .. saknar dej .. vi hälsar knappt i skolan längre , då är det illa . Elinjohansson jag älskar dej för den du är <3

Upp