chacha!

Jag hatar måndagar, och lärare..
Nejdå, eller jo..

Får ju vara glad att det är sol ute i vilket fall.
Precis ätit, gud så gott, haha, äter ingeting i skolan, vågar inte, vet ju inte vad det är i, ska inte vara dum, men dom blandar säkert gårdagens mat med, ja.

Plus att man har "kvarsittning" på onsdags sovmorgon, asså blä, haha, ja, som sagt, äcklig lärare :(
Alla andra går inte till lektioner, men VI får kvarsittning, haha dom måste skoja med mig.
Det är vell något de hatar just mot mig O.o

Sen har vi tyskaläxa som inte jag kommer träna ett dugg på :)
(bra förebild jag vet)

Okej,...
Spelar as usual, AYE!  jag måste nog lära mig massa engelska av och ens hålla på med det, haha ärligt talat så kollar jag tillochmed på titanic med engelsk text för att lära mig mer, haha :)

Osv osv osv, många säger man måste ha en personlig blogg som handlar om mig

VARSÅGOD!

Usch vad jag hatar och gå hem när byxorna åker ner, och tröjan åker upp, och håret inte är som det ska..
Kanske känner mig mobbad :(



Ni får en bild på min Jackie :)

Dagbok/vardag | |
Upp