Yoho me hearties yoho...

Denna morgon har jag ägnat till att jävlas med ett spel, Pirates of the caribbean på xbox.. haha, jag gav upp för en månad sen och vägrat att spela det :)

Igår körde jag lite hojj, gick ju annorlunda bra, måste träna, träna träna, bara för att jag inte gillar och träna med andra, utan mer att.. köra köra köra!
Banan var asfin, så det kan jag inte klaga på ;)

by the way är jag solbränd också!
haha! Allé klassikern igår och då cyklade vi 3 mil, skulle regna, men är solbrännnnnd istället!
Ser den fina randen där tröjan suttit, fintfint :)

Funderar på om jag ska fota några grejer angående skolan?
Måste göra det, vi får se hur det blir, har inget bättre för mig, så ja, nu har jag kommit på vad jag ska göra mer idag, så hejdå!

And once again! how to jävlas med ett spel!

Dagbok/vardag | |
Upp