I hate it, hate it!

Åh hello!

Igår var jag i borkhult, Erika var där med :D

Så idag vaknade jag vid 10, skönt!
Jag lovar, sover alltid annars till 7 eller 8...
men hursomhelst, idag har jag haft förbannat tråkigt, kollar på Pie VS Paj på svenska engelska, dom ser så olika ut, haha :)

jag ska i vilket fall NÅN dag göra en paj som är "inbakad" nej men har ett täcke över sig :D

roligt prat jag vet.. O.o



Iallafall, varit ute och tvingat linus att dricka vatten!
Han ska köra KM imorgon, så han måste få i sig dricka!
gick inget vidare i vilket fall...

Sen har jag bara legat i soffan och dött, that's me :)

Ska nog slinga håret sen.. blond, se om det kan bli lite fylligare och ljusare, hoppas jag, hehee!

Måste ladda kameran tills imorgon, så FÅR VI HOPPAS ATT DET BLIR FINA BILDER IMORGON.
Babbel | |
Upp