Take me to the other side!

ello'!
Ska till stugan idag, helt okej.
Skulle inte göra något om solen kom fram, det är skitmysigt där när det är sol..
Ska ge er en bild som jag tog när vi var på väg hem från crossbanan en gång inte nu... nån annan dag  :)

Gjorde en lista på vad jag ska göra när jag kommer hem :D "wee..hoo..."

·         Kasta/ta upp böckerna på vinden,

·         Släng de skit du inte vill ha längre.

·         Släng kartonger och sånt från grejer som jag köpt och gör en ”fotohörna” i nån låda.

·         Gör något åt dom där förbannade sladdarna som jag alltid snubblar på.

·         Kolla alla dvd och skivorna så dom ligger rätt, släng dom som du aldrig kommer lyssna på mer.

·         Skaffa en låda med ”viktiga” papper i. ¨

·         Städa garderoben.


Babbel | |
#1 - - lina - en vanlig liten fotoblogg:

nu har det kommit upp på bloggen vilka som gick vidare i 'veckansblogg tävlingen'

blev det just du?

isåfall är det bara att börja samla röster! :)



tack för att du deltog

KRAAM

Upp