Poseidon och en bedövad mun.

Åt frukost nyss :)
Jag har legat i sängen hela dagen och sovit, eller dragit mig, haft ont i halsen, och kännt mig mega varm och mina ögon gjorde ont, så då kom jag på att man kunde lägga gurka eller något kallt bara, så då luktade hela jag gurka, så har jag nu duschat och sen kom jag på att jag inte hade ätit, så jag har nu äte och så slängde jag i en halstablett i munnen, det är ingen normal, för den bedövar verkligen hela munnen känner verkligen inget i munnen, just nu vill jag inte ha det, för jag vill gärna känna min mun, hehe, känns äckligt för er som vill veta :)

Jag har absolut inget och göra, så jag skriver 1 meter lång text :)

Men nu ska jag väll ligga i min soffa tills mamma & pappa kommer hem, och sen har jag ingen aning om vad jag ska göra mer, känner mig rätt.. död.. :)

Får leta efter en ny bakrund, och text till bloggren, aja ni får ha det bra !

Ska kolla på filmen Poseidon, bäst är den :D
Dagbok/vardag | |
Upp