Död elin.

38,2 grader feber.
Kan inte säga att det är så himla kul och vara sjuk, men däremot får jag sova lite, känner mig jättesliten, ingen aning varför, men hade prov idag, gick bra tror jag faktist.
Så nu är jag trött, feber, jätteont i ryggen, har ingen aning varför jag har så ont i ryggen.
Jag längtar efter min fotobok :(
Hoppas att det blir bättre bilder också, har stark koll på postlådan för jag tycker att den kan komma snart!

Kollar runt på blixtar, batterigrepp och ett porträttobjektiv, "stor bländare objektiv"

Blixt det måste jag ha..
min blixt räcker inte över mitt objektiv, känns lite dåligt, men jag måste ha diffusor för att ljuset ska sprida sig isånnafall, funderar på SB600..  Eller youngo? tror jag den hette, ska kolla lite recentioner, hehe :)

Men nu vet ni lite hur jag har det!

Dagbok/vardag | |
Upp