MX-Arena

Åkte dit igår, körde lite hojj, fick inga bra bilder, kommer ihåg att jag somnade i soffan med Benjamin, sen så vakna jag av att alla kom in i rummet och där låg jag hurlängesomhelst utan att somna :)

Har beställt ett batterigepp och ett nytt stativ, haha eller ska, snart.
Kulhuvud på stativet, mycket bättre en mitt, blir ju snett :(
Plus att jag ska ner i aladdins nivå och ta kort, så det går menar jag :)
Så får vell de andra stativet va till nån filmkamera kanske.. What do i know.
Batterigrepp ja, mer batterilängd, skönt, kanske får köpa ett nytt batteri så jag har 2 av dom istället för AA batterier...  :)

Så ska jag spara, spara, spara spara, sen köper jag en ny kamera.. om 2 år eller så menar jag då :D

Skolan imorgon, är lite depp för det.
Elin Depp ungefär, undrar om Johnny depp är lika depp som jag?
Mja..

Johnny depp och nån annan, första bilden ever jag tror jag ser honom le på en bild, haha erkänn? :)

Dagbok/vardag | |
Upp