the day after christmas

iPhone 4, Objektiv, Photoshop Elements och pengar mm.
Jag har haft världens bästa julafton!
Jag har försökt blogga från mobilen, men hade inget internet så de funkade inte ;)
Har spelat Mw3 och wordfeud med linus hela morgonen, sen har jag, mamma, pappa och linus gått runt berg. 
Tog med mig kameran så det blev några få bilder. Objektivet är verkligen toppen!!
Jätteklara bilder och med stor bländare. = KÄRLEK.

Sitter däremot nu och kollar på hårdiskar, planerat jättelääääänge att köpa en för att spara alla bilder på ett ställe, vore jättebra, så har fastnat i en 2TB disk för 1 200.. tror jag köper det, vore grymt att ha koll på allt man fotar och gör. Eftersom jag nu har photoshop så kommer allt fungera, mer jobb & så.. LOVE.
image description
Såg också igenom Pirates Of The Caribbean 4 igår.. natt...
Dagbok/vardag | |
Upp