mys

Igår kväll så gick jag & mammis till familjen karlström, vi skulle lämna lite julklappar och så blev det, spelade blandannat wii med Amanda och hon visade mig sitt nya rum, skitsnyggt! Är lite avis :)
Trode det skulle bli kort men istället kom vi hem vid 12 och hade det jättemysigt :)
Idag tog jag lite sovmorgon och har nu bara suttit och.. inte gjort ett skit, ikväll kommer farfar, Anna och Andreas vilket ska bli mysigt det med, Linda kom däremot igår så vi har haft kul också, vill inte att hon ska åka efter jul :(
Men hon har målat mina naglar så får vi se om skiten håller tills imorgon.
Åhhh kan inte vänta på Julafton alltså!!! 
Har världens julkännsla, men snön har smält, vilket gör mig rent förbannad. Bara när det var 2 dagar kvar.
blä.
hahah dör lite på motivet.
Dagbok/vardag | |
Upp