highway inside ME.

Haft lite kul i skolan idag, snöbollskrig och det, + fika på SO lektionen, ska tillägga att det var taco i skolan idag så hungrig var jag inte.

Ringde pappa när jag slutade för att fråga om han kunde hämta mig, hans svar var "kommer om 10 minuter en kvart"
45 minuter senare kom han. Man ska aldrig lita på honom, mina tår var helt bortdomnade så jag sprang och hämtade min kära vetekudde och värmde den, ååhh nu mår mina tår toppen, jag lovar.
Har pratat med Fridis på skype och så har hon fått nöja sig med ett matlagningsprogram aka elin. 
"Hur man lagar risrynsgröt, i detta fall stod det risgröt på paketet, men whatever"
Har nu ingen aning om vad jag ska göra, sova kanske. Orkar inte med något, har skolavslutning imorgon så yeaaah.. cyaajj :)
Dagbok/vardag | |
#1 - - frida:):

Haha imorrn är det julavslutning+kriiiig!!! :D

puss på dajj ! <3

Upp