40 saker jag vill göra innan jag dör.

  1. Dyka ner till Estonia
  2. Dyka ner till Titanic
  3. Åka till Hawaii och se U.S.S Arizona.
  4. Gå med i flottan, (har dvs inte A/MVG i allt)
  5. Träffa en överlevare från Estonia eller Pearl Harbor..
  6. Göra en film, riktig jävla fet film som kommer gå på bio.
  7. Åka på ett riktigt piratskepp.
  8. Gå på stranden vid en solnedgång.
  9. Bli fotograf
  10. Träffa Johnny Depp, "en riktig inspirationskälla"
  11. Skriva en bok.
  12. Bli smal.
  13. Få jobb på havskomissionen.
  14. Köpa en foto-studio.
  15. Styra ett passagerarskepp.
  16. Åka på Oasis of the Seas - Världens största passagerar skepp.
  17. Träffa Josh Hartnett.
  18. Träffa Jerry Bruckheimer.
  19. Hoppa fallskärm.
  20. Bli pilot, köra ett flygplan.
  21. Ha en hund.
  22. Lära mig skjuta med ett vapen (menar att jag måste träffa också)
  23. Ändra något som påverkar världen.
  24. Sova under bar himmel när det är sjärnklart.
  25. Vara ensam med min familj när det är storm ute.
  26. Tatuera mig.
  27. Bli kompis med Robin Bengtsson....
  28. Åka till USA.
  29. Åka till London.
  30. Lära mig spela gitarr.
  31. Lära mig spela Keyboard.
  32. Galoppera med en häst på en strand.
  33. Simma bland delfiner.
  34. Vara med på en riktig filminspelning.
  35. Träffa Justin Bieber.
  36. Åka med Mary Queen 2 eller 1.
  37. Bli grym på något skjutspel.
  38. Känna hur det är att bli skjuten (i benet, armen, inte så att jag dör)
  39. Få mitt självförtroende tillbaka.
  40. Våga.
Här har ni lite som jag vill göra innan jag dör, jag har många drömmar. Vissa av dom är helsjuka, jag vet.
Udda gör mig unik. That's gonna bring things home.
Babbel | |
Upp