hej dåligt självförtroende

jag förstår inte på mig själv, ex. idag på crossbanan var det skitfin bana, skulle gärna åka, MEN jag är feg, eller något, pappa tränade inte idag, så jag åkte inte.. för att jag är FEG!? förihelvete elin, kom igen!

Är jag verkligen så dåligt, så idag hade jag inte ens kameran med mig.., (urladdad) och först satt jag på en sten och försökte säga till mig att man kan inte jämföra sig med andra som har tränat i flera år, dom som har det som krävs för att kunna åka, kunna stå ut med att man är dålig.

Hursomhelst, lyckades jag? Åh, det vet jag inte, jag hoppade inte på hojjen iallafall.
Pågrund av mitt dåliga självförtroende förstör det ganska mycket, jag har jättesvårt för att prata med andra folk som jag inte känner pågrund av att jag i stort sätt inte gillar mig själv.

Helt freakin' otroligt..


Skrevjer meerj imorgoonj!

Dagbok/vardag | |
Upp