Blött och stressig.

Jag är sååååhäääääääääääääär ledsen för jag inte skrivit något.

Sitter iallafall hemma nu i MIN soffa, hela veckan har varit stressa stressa sura sura, typ.
Har massor och göra i skolan, har missat lite osv för att jag var i Estland, så nu ska jag fixa lite, har läxor tills på fredag och måndag, skriva skriva skriva, lyssna däremot till beethoven... måste jag göra, för att ska skriva om honom.
Sen nån som uppppfannn.. eehh.. telefonen?
Och skriva lite engelska, för jag hatar verb.

Hursomhelst så gick jag hem med Emelia idag, haha jaa, det regnade ju då. Lite.
Har ju lite till att gå, så jag gick hem, såg säkert ut som ett miffo eller gangstah med svart tröja och luva och gå och tryck ner huvet i marken, jättefint! såg säker helt coolt ut.
OCH hursomhelst har jag träningsverk i hela mig, skolfoto imorgon? HALLÅ!?
Jag är redan ful och har inga kläder jag passar i, ser helt fel ut, jag är väääldigt deprimerad just nu, haha!
Så ska tag i.. nått, skola var det ja.
Btw har jag inte ens laddat upp de 100 bilderna från Estland?
Har ingen tid nu, hallå känns som jag ska dö



Dagbok/vardag | |
Upp