Before i'll loose my spot.

Ellooh'!

Sitter på ett hotellrum i tallinn och käkar chips, (useless)
Har iallafall internet här som är gaaanska snabbt, var nyss ute lite på stan, snacka om gammalt medelstid, jättefint, jag körde på klicka kolla inte när jag fota, resultaten blev ganska fina faktist, jag har alltid velat se Estonias minnesplats för vad som hände 1994, har sett bilder osv osv, finns ett i stockholm, där har jag redan varit, men nu såg jag den, först förstod jag inget, eller.. jo.
Men det var en gammal man som var där, jag hade sätt honom hela tiden på båten när jag åkte ute på däck, han ser lite luffaraktig ut, så jag tycker han är äcklig, vilket man brukar få för dömme på människor som ser..annorlunda ut, men han stog där, han sa att den andra delen var där uppe på en kulle, självklart gick jag upp och kollade, först förstog jag inget, som sagt, jag har inte tänkandet för och finna svaret (lika dant i matte) hur som helst rensade jag hela huvet på vad dethär kunde vara, sen kom jag på Livlinan som brast, haha helt seriöst skrek jag ut det, haha jag blev så jäkla glad att jag kom på svaret, har lixom aldrig rätt annars!

Iallafall så kan jag inte ladda upp bilder nu internetet är för klent här, men jag tog 100 bilder på det, och det kommer upppp!


Det riktigt roliga var ju igår att jag sov ju ingeting så jag är helt trött, så började låta något från nedre däck, jag bara oh crap nu händer något, haha det slutade inte, och jag somnade.. INTE.. så nu ska jag säga hejdå med mina båtattackerade skeppvisor osv osv osv...
Tallinn 2011 | |
Upp